2013. máj 30.

Toszkániai eső

írta: ddefekt09
Toszkániai eső

fiesloa (451x800).jpgPár éve egy emlékezetes napot töltöttem a Firenzét körülölelő hegyek között. Emlékezetes út volt, amiről itt olvasható egy beszámoló. Idén nagy tervekkel vágtam neki egy hasonló kaladnak, de sajnos az időjárás közbe szólt. Az eredeti terv szerint Firenzéből Pisa-ig tekertem volna a híres Chianti borvidéket érintve. Ebből nem lett semmi, mert masszívan esett az eső. Helyette, amikor kicsit csendesedett, akkor egy közeli kört tettem inkább meg. Ennek is nagy elázás lett a vége, de azért egy kicsit volt lehetőségem a lenyűgöző mediterrán tájat élvezni. Meredek utakon hatalmas reneszánsz villák mellett haladtam el Fiesola felé, majd a mászás után egy panorámás gerincen tekertem tovább Olmo felé. Itt még kinézett volna egy közel 1000 méteres hegy megmászása, de a zuhogó eső miatt ettől eltekintettem, és inkább leereszkedtem egy folyóvölgybe, mely visszavezetett Firenzébe. 

Bike route 2,103,548 - powered by Www.bikemap.net
Szólj hozzá