2007. máj 19.

Pilis alja - quick escape

írta: ddefekt09
Pilis alja - quick escape

mindig az a legnezhezebb, hogy találni egy olyan utat, ami anélkül megkzelíthető, hogy túl sokat kelljen bringázni a városban - most sikerült egy újat: Csillaghegyig HÉV, onnan a piroson fel a Kevély-nyeregre - alig párszáz méterrel a HÉV állomás után már terepezhettem is. A Kevély-nyeregben egy könnycseppet elmorzsoltam a leégett ház emlékére, ahol aludtunk párszor még a kirándulásaim legelején, valamikor kilenc éves korom körül.

Onnan downhill a kéken, Csobánkai nyeregig, ahol egy aszfalt utat kell keresztezni. Innen kipróbáltam egy "igazi" MTB utat, azaz a kék biciklis jelzésen elmentem Pilisszentlélekre. Onnan ismét a piroson le Pilisvörösvárra. Aztán aszfalton Solymár, Hűvösvölgy, Budapest.

Az út Csillaghegytől Vörösvárig 30 kilométer, közepes terepen, egy egy technikásabb rövid szakasszal, összesen taln 500 méter szint lehet, nem vészes. nagyon valamiért nem tudtam teperni az úton, sokszor váltakoznak a rövid lejtők, emelkedők. A terep szakasztól a moszkva térig még kb 25 km.

remek volt

sajnos azonban a wheeleren lenne mit allitani, váltáson főleg, de a fékeken is. igazából valószínüleg naívság azt hinni, hogy attól még, hogy egy bringa ugymond "felsőkategórás" nem is kell szervizelni. Erre jó példa a Cannondale, az is több sebből vérzik

Szólj hozzá

csillaghegy nyereg kevély piliszszántó